onsdag 3 juni 2009

Det blir inte mycket mera!

Herreje vad man är trött hela tiden.Nu får det ge sig!
Steg visserligen upp 06.20 i morse,skulle lämna bilen till Bravo bilvård,men ändå?
Förmiddagen var ganska fin.Vi gick en promenad vid Miljögården och tittade på lammen och hönorna.En sväng runt på kollonilotterna också.
Sen har vi inte gjort särskilt mycket.Sa att vi får ta ett lite lugnare tempo idag.
Gjorde en sockerkaka och åkte sen iväg med bussen för att hämta min FINA,BLANKA bil.
Vi skulle ha kvartersstädning i kväll,men det regnade lite så jag struntade i det.
Bara sett tv i kväll,skönt!
Det får bli allt för nu!
Sköt om Er kära vänner!
Bye!

2 kommentarer:

Eva sa...

God morgon, VARFÖR är man så trött, tycker alla klagar på det och man vill inte stiga upp.
Men nu är det inte länge till semester och imorgon åker jag till Stockholm och ser Bruce Springsteen det blir härligt, bara hoppas det inte regnar.
Ha det så bra

Vickan sa...

Jag kan bara hålla med! Trött trött trött är man. :) Fast jag sover så mycket bättre nu när Örjan är hemma! :)
Hoppas ni får en fin dag, trots blåsten. Vi ses i kväll!
Kramar!

Bloggintresserade