onsdag 24 juni 2009

Underbart!

Åh,vilket underbart väder det har blivit i hela landet nu.Detta behöver vi verkligen!Igår var det nog åska på gång här för jag hade huvudvärk hela dagen.Men den kom inte så nära kusten som hit som tur var.
I morse,efter att ha sovit jättegott i mitt "nya" sovrum,tog jag med mig kaffekoppen och tidningen ut.Sen har jag inte varit inne långa stunder.Underbart
Var iväg och cyklade en sväng och sedan tog jag stavarna och gick och njöt i aftonsolen.
Lite pyssel med blommorna.Skulle behöva klippa gräset igen,men det får bli en annan dag(eller kväll)Det var lite för varmt.
Har nu sett Miss Marple.Så härligt det är med alla dessa Engelska deckare som visas på sommaren.Igår Midsommer och i måndags var det Montalbano.Den är ju från Sicilien eller Italien men också bra.

Nu säger jag God Natt!
och väntar på en ny solig och varm dag.

2 kommentarer:

Vickan sa...

Ja åh så härligt det var i går kväll! När man jobbar hela dagarna så är det kvällarna man får passa på att njuta. :)
Ikväll är jag o Carina bjuden på middag av chefen på båten! (BBB) Det kunde inte ha varit en bättre dag! :)
Ha det så skönt idag. Kramar!

Yvonne sa...

Det var inte illa:)
Ha det så trevligt!!

Bloggintresserade