måndag 22 juni 2009

Ommöblering!

Jag är tydligen en varannandagsmänniska!Gjorde ingenting igår.
Idag satte jag igång att dammtorka i gäst-datorrummet.Det blir otroligt dammigt kring datorn.Sen fick jag för mig att jag skulle möblera om i sovrummet.
Plockade ner ALLA böcker från två fulla bokhyllor och staplade dom på golvet.Hade nog inte kunnat flytta dom annars.Flyttade sängen och sängbord och lampa till hörnet vid fönstret.Drog hyllorna till motsatta väggen.Flyttade tavellisterna och flera tavlor.Lastade upp böckerna i hyllorna igen.Skönt, nu blev dom dammade för en gångs skull.Tog ut mattan och borstade den.Den är jättetung.
Det gick så bra alltihopa och på mycket kortare tid än jag trott.
Spännande att se om jag kan sova nu i natt!!

Fint väder,men jag tyckte inte det var så varmt ute ändå.
Cyklade till Viktoria och tittade på hennes nya cykel,som dom varit iväg och köpt.Kul med en ny!William hade nygamla leksaker från Gällivare som han var så ivrig att visa.

Nu har jag sett Lotta på Liseberg(tills dom började med Bingo).Sen har jag sett Montalbano.Då är det sommar,som Viktoria sa.

Patrik ringde,han var på väg hem.Har varit i Italien i 10 dagar.Han är säkert jättebrun.

Nu blir det God Natt i mitt "nya "sovrum.
Hoppas jag sover bättre i natt.Förra natten drömde jag så mycket och sov oroligt.

Ha en bra Tisdag kära vänner!

1 kommentar:

Vickan sa...

Ja du jobbade hårt igår! :) Men det blev säkert jättefint. Vi måste komma förbi o kika någon dag. I kväll går det inte för Sussi fyller år så vi ska dit en sväng.
Det kändes varmare idag - härligt! Ha en skön dag.
*kram*

Bloggintresserade