måndag 29 juni 2009

Hallå i Sommarsverige!!!

Det är nästan som på min bakgrund,eller hur?
Fast idag har vi haft lite kyligare vindar trots att det varit många grader på termometern..Nästan skönt,men värmen är visst på väg tillbaka.
Har varit och tankat och handlat lite till stugan.Köpte tre kejsarkronor(snitt) som jag satt på graven,Och vattnat och vattnat och vattnat,både där och här hemma.
Tur att jag far dit.Nu har dom tjorvat med mobilen,gamlingarna.Vet inte vad dom gjort.Får väl se i morgon när jag kommer dit."Vi får väl klara oss utan telefon då",säger Mor."Vadå utan Du pratar ju med mig nu?"sa jag.Lite virrig,lilla mamma.Den funkar ju så jag förstår inte vad det är dom gör för fel.Nåväl,det ger sig nog!
Ger mig iväg på en 42 milatripp i morgon då!
Blir väl till söndag eller måndag.

Må gott tills vi ses igen!
Tjao!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Trevlig resa och semester mamsen! Krama mormor o morfar från mig! :)

Vickan sa...

Hoppas du får en skön resa mamma! Mormor börjar bli lite virrig mellan varven. Men det är ju bara att vänta. Vad glada de ska bli när du kommer! :)
Kram o kör försiktigt.

Bloggintresserade