tisdag 23 juni 2009

Riktig sommar,äntligen!

Idag har det varit min tur att ha huvudvärk.Tog en tablett,men det hjälpte föga.Ändå har jag sovit så gott i natt.Var inte upp en enda gång,jag som brukar springa fram och tillbaka flera gånger per natt.Kanske jag sov FÖR bra!
Som sagt,varannandagsmänniska.
Var bara iväg med lite skräp och handlade lite.
Körde ut till Lövskär och tog en slät kopp kaffe.Då mulnade det där,så det var inte så kul.
Försökte gå bort värken men det lyckades inte heller.
Varmt och skönt har det varit idag.det var på tiden!
Spolade av asfalten här utanför med högtryckstvätten innan jag åt middag.Gjorde en röra av brynt vitkål och lök.Jättegott,men vad jag blev bullrig i magen!
Nu har jag sett Morden i Midsommer och Allsången på Skansen.
Lite dimmig i skallen fortfarande.Ska sova så går det nog över.
Man kanske inte tål värme nu heller eller om det var åska i luften kanske.

Take care!!!
Natti!!

1 kommentar:

Vickan sa...

Det var nog åska i luften igår för det var så svart på himlen mellan varven, och jag hade också känningar i skallen.
Hoppas du känner dig bättre idag - det är ju kanonväder! Äntligen lite värme. :)
Vi hörs senare! *kram*

Bloggintresserade