söndag 28 juni 2009

Sommarsöndag!!!!

Det kan man verkligen säga att det har varit.
Elsy och jag åkte iväg och sökte reda på Kolarens cafe vid Arcus som Viktoria pratat om.( det var nog kol dom gjorde i milorna,inte tjära,som jag felaktigt sa)
Vilket fint ställe vid vattnet!Vi gick ner till stranden och tittade lite sen fikade vi och satt en bra stund och bara njöt.En liten runda på campingen gjorde vi också.Det var länge sen jag varit dit.Det är en otroligt fin camping med stor badstrand och utsikt mot stan och Bergnäsbron vi har här.
Körde runt och tittade i Karlsvik lite.Det är så pittoreskt och vackert där.
Sen har jag inte orkat göra mycket.Tog det värsta ställena på gräsmattan på baksidan,sen var jag Helt slut.Har suttit ute och läst.For iväg med cykeln och köpte mig en räksallad till middag.
I morgon ska jag packa lite och vattna ordentligt här hemma inför Granisresan.
Nu lockar sängen!
Fick kliva upp och öppna ett fönster i natt,det var SÅÅÅ varmt!

Sköt om Er och jobba på Ni som inte är lediga.Stackare!!!
God Natt!

1 kommentar:

Vickan sa...

Vilken fin helg det har varit! Roligt att ni kom er iväg till Kolarens - det är ju så vackert där!
I morse kändes det betydligt svalare men det kommer tillbaka. :) Vad skönt att få åka iväg till Granis! Helt rätt beslut.
Själv får jag heltomt i huset idag. Jag hör av mig lite senare om lånet av bilen.
Ha en skön dag! Kramar!

Bloggintresserade