söndag 7 juni 2009

Själv igen!

Då är jag åter för mig själv igen!
Två intensiva veckor med Mor o Far.Jätte kul att jag kunde ta med dom hit.
Skjutsade dom till Umeå igår.Vi startade 08.15.När vi kom till Viola i Umeå kom Annas stora familj dit också.Vi åt lunch tillsammans och sen startade jag återresan.Jag var hemma 17.30.
55 mil blev det,men det gick bra.
Inatt vaknade jag och hade värk i armarna.Det var inte så konstigt efter en sån resa,man är ju koncentrerad hela tiden.
Idag har jag bara slappat.Suttit och slötittat på Tv.
Röstat har jag faktiskt varit iväg och gjort,och handlat lite.
Jag sov en timme mitt på dan.Jag blir otroligt trött av att vara social så intensivt.
Men som sagt,jag är jätteglad för att jag kunde göra detta för mina föräldrar.Dom var så nöjda med allt vi gjort.

Hoppas nu bara på lite varmare väder,detta är ju förskräckligt.
Ska köpa plantor och plantera och så sallad och sätta några potatisar till veckan.Nu vill jag vara ute lite mera.

Adjö för i kväll!

1 kommentar:

Sanna sa...

Du får vara försiktig mamma så du inte förtar dig! Själv blir jag hemma imorgon så jag blir feberfri, chefen lär ju få fnatt men vad ska man göra? *kram*

Bloggintresserade