onsdag 17 juni 2009

Shopping!

Klematisbilden blev bra,eller hur?Några till.
Trevlig Midsommar!!!!!!!!!!!!!!!

Du ser vad Din skylt gör sig bra Sanna!

Nog om det!

Nu har jag fått köpdille.Jag som inte shoppat nånting på evigheter.Efter det att jag varit till Arbetsförmedlingen åkte jag till Skokanonen och köpte sommarskor(kom på att jag har inga)Sandaler-sådana som alla har med blixtlås baktill.Dom var faktiskt jättesköna.Har faktiskt travat på stan på eftermiddagen med dom.Utan strumpor,nu skulle jag härda fötterna lite och det gick bra.Två tunikor,en kjol och en kortärmad top.Herreje,det blev mycket!

På eftermiddagen for jag till stan igen.Sökte en jacka,enkel promenadvänlig,fanns inte en jacka på hela stan.Bara nån fånig jeanstyp m.inbyggd sweetshirt.Gick och kollade en och en halv timme.Då ringde Linnea och sa att jag kunde åka med dom till stan.Jag sa att jag är redan där.Vi träffades vid Pastarestaurangen i backen .Simon och Örjan kom med sina mopeder.Simon sommarjobbar i stadsparken och Örjan jobbar ju inne i stan.Vi åt Pasta där.Jätteportioner och jättegott!Supertrevligt!!!Tack för att jag fick komma med.William charmade Manuel(the chef)som han alltid gör.


Nu har jag sett Miss Marple och chattat lite med Sanna.Hon är så trött lilla Gumman.Viktoria,Örjan och William åker till Gällivare i morgon.Tycker så synd om Stig och Ester,hoppas det blir lite bättre.


Midsommaren närmar sig,Trevlig Helg på Er och trevlig semester Eva och Viola som börjar efter helgen.


På återseende!



2 kommentarer:

Eva sa...

Vad mysigt att gå ut och äta och det är ju så GOTT!
Nu är det inte länge till semestern =) men tyvärr så jobbar jag till 4:a idag när dom andra slutar 1 men det får gå det också.
Jag kikar ju in på bloggen hemifrån så du slipper nog inte mina kommentarer i alla fall haha.
Idag verkar det bli fint vi får hoppas på en skön midsommar.
Ha det nu så bra i helgen och sköt om dig. Sommarkramar till dig.

Vickan sa...

Tack för igår! Jättemysigt o gott var det. :) Kul att få träffas lite allihop innan midsommar.
Vilka fina blombilder det blir med nya kameran. Härligt.
Vi hörs lite mer i eftermiddag. *kramar*

Bloggintresserade