torsdag 11 juni 2009

Skolavslutningar!

Nu har det varit skolavslutningar i parti och minut.Elin hade igår och pojkarna idag vad jag förstår.
Jag har varit först på Linneas och sen på Simons.Linneas var i matsalen och klassrummet kl.18.00.Simons i kyrkan 19.20
Himmel vad det var mycket folk.Kyrkan var knökfull,men så var det 5 klasser nior som gick ut.Tänk att dom blivit så stora.Simon var så stilig i sin svarta kavaj och vitskjorta och ny frisyr.Han tyckte det var SÅÅÅ pinsamt när alla skulle ta kort när han kom ut.

På förmiddagen regnade det lite.Jag lastade tidningar och kartonger i bilen och åkte till Återvinningen.
Bytte gardiner i sovrummet och gästrummet.
Började dammsuga lite,restan får bli i morgon.

På eftermiddagen kom solen igen,och det har varit varmt och skönt.Tog faktiskt en liten stavprommis.Har inte gjort det på två veckor.
Satt ute och läste tidningen och drack kaffe innan det var dags för skolavslutningarna.Dom hade tur med vädret ungdomarna.

Det känns lite konstigt när jag tänker på midsommar.Vet inte varför jag gruvar mig för att det ska bli så ensamt.Det brukar jag inte göra.Har ju varit ensam en midsommar förr och påskhelgen också.Det är ju bara så,jag har inte så många bekanta att umgås med.Ska åka till Hägnan och titta på dan,så det blir säkert bra ändå.

Nu ska jag sova.Ny dag i morgon!
Ha det så bra och bry Er inte om mitt gnäll.Det är nog en dålig dag,kan bara bli bättre!
God Natt!

4 kommentarer:

Sanna sa...

Klart vi bryr oss mamma, man FÅR gnälla! ;) Åh skönt med helg igen... Kram!

Vickan sa...

Jag håller med Sanna - man får visst "gnälla" fast jag tycker inte det är gnäll! :) Det är inte så konstigt att du gruvar dig lite.

Jag är SLUT idag. Det är nog för att allt är över nu med avslutningarna (var hemma 21,40 igår!)och för att jag fick JÄTTEmassage igår. :) Jag har ont i hela ryggtavlan. Men det gör nytta. :)

*kram*

Eva sa...

Inte är det lätt att vara ensam när man har varit två och gjort allt tillsammans, man får tycka det är tråkigt och ledsamt. Alla stora helger är ju värst men det brukar gå bra, jag hoppas det ska kännas bättre snart. Och som Viktoria säger inte är det gnäll..bra att du skriver av dig det brukar då kännas bättre för mig =)fast jag "gnäller" av mig på Viktoria jag den stackaren hehe..
Sköt om dig nu och ha en skön helg, det kommer att bli bra ska du se.

Yvonne sa...

Tack snälla ni för att Ni är så gulliga!

Bloggintresserade