tisdag 2 juni 2009

Mobilen!

Jajamen!Jag fick iordning Mor o Fars mobil.Har lagt in kortnummer på den och försökt undervisa dom lite.
Den är faktiskt jättebra!
På förmiddagen har vi varit till Jula,Coop Forum,Skokanonen,Dollar Store,och så har jag tankat bilen och köpt refill till deras mobil.
Puh!!!
Efter lunch var vi så trötta så vi la oss,efter att jag plockat ur disken,tvättat en maskin och packat upp.Vilket jag INTE hann igår!
Jag somnade som en stock.Är så trött,är nog inte van att vara så social så länge.
Viktoria,Örjan och William kom med presentkortet sen.Vi fikade och hade kul med lillgubben ett tag.Kul att träffa Örjan också.Han kom hem från Gällivare och sin sjuka pappa igår.Jobbigt för dom alla.Det är bara att avvakta och se hur det går.
Imorgonbitti ska jag lämna in bilen för lackskyddsbehandling klockan 7.00,så nu får jag nog gå i säng.

Tack än en gång kära barn för presenten!!!
God Natt!

3 kommentarer:

Vickan sa...

Vad kul att du fick till mobilen. Hoppas nu det går bra för dem att använda den. Perfekt med kortnummer!
Det var så kul att träffa er igår. Men vi hade en trött kille när vi kom hem. :)
Hoppas det går bra med bilen idag! Oj så fin den ska bli. :)
Kram på er alla tre!

Eva sa...

jag skrev EXAKT samma tid som Viktoria så det gick inte att skicka haha..vi börjar bli som siamesiska tvillingar vi =)
Skönt att du är tillbaka skrev jag i alla fall och att du får rå om mor och far ett tag.
Ha en bra dag nu.

Sanna sa...

Så lite så mamma, hoppas det blir ett nöje att nyttja presentkortet också! :)
Jisses vad ni håller igång....inte konstigt att ni behöver vila! ;)
*kram*

Bloggintresserade