onsdag 10 juni 2009

Härlig dag!

Har fått mycket gjort även i dag.
Klippt gräset klart och satt sallads och spenatfrön.
Viktoria och William kom en sväng på förmiddagen.Dom var hemma för att William fått springmask IGEN.Nu måste dom sanera sandlådan på dagis!!!Tycker jag!
William frågade efter Torsten igen när dom kom.Tänk att han blev så förtjust i honom.
Efter lunch var han här igen.Det var meningen att jag skulle hämta honom på dagis idag,så han fick komma ändå.Vi sparkade boll och han lekte med vatten och vattnade mina blommor ordentligt.Det är så roligt med vatten!Det var riktigt varmt och skönt så han kunde vara barfota och blöta på.
Min fontän är ju också så frestande.Han stoppar ett finger i hålet ,så det sprutar som bara den,och skrattar.
Han är då för härlig lillgrabben!

Pratade som hastigast med Patrik.Han höll på att packa.Han åker till Italien i morgon och blir borta över midsommar.

Hoppas det gått bra för Sanna idag!
Imorgonkväll ska jag gå och se Linneas och Simons skolavslutningar.Kul!

Har varit till Coop Extra och handlat(ides inte igår)Köpte några små bullar.William blev så sur när jag inte hade några idag.Så nu finns det nästa gång han kommer.
Som vanligt när jag är trött och vill muntra upp mig så köper jag en krukväxt.Det blev en jättefin Streptocarptus(stavning?)

Det var allt för idag!
Ha en bra torsdag!

2 kommentarer:

Eva sa...

Du har då fullt upp =) vad roligt att du har Viktoria och William så nära så dom kommer till dig. Hoppas dom gör som du skriver, sanerar konstigt att han ska behöva ha det där så ofta =(
Hoppas Viktoria kommer idag så jag får se henne, saknar henne alltid här på jobbet.
Ha nu en bra dag fast det verkar lite mulet idag.

Vickan sa...

Ja det blev en härlig dag trots att William fick det där vidriga igen... :)
Idag är det lite droppar i luften men det känns skönt o varmt ändå. Det var perfekt att jag fick chansen att fixa lite igår medan du tog hand William. Tack tack!
Vi ses i kväll, kram!

Bloggintresserade