tisdag 9 juni 2009

Plantering!

Ja nu har jag planterat dom flesta plantorna och satt ner några potatisar.
Det blev blålila surfiner på altanen iår.Det har jag aldrig haft förut.Dom är inte så stora än,men dom brukar växa fort.Bara det blir nån värme.
Har varit ute hela dan innan jag gick på Bagarstugans styrelsemöte kl.17.00
Fick huvudvärk ,det måste vara blåsten eller så håller jag på att bli förkyld.Har frusit som tusan nu när jag suttit och sett sista avsnittet av Krig och fred.

Patrik stressar som vanligt.Han mailade en artikel om Volvo som han var med i.Nu åker han ju till Italien på torsdag.Hoppas han får det riktigt skönt!

Så kul att få höra Elin spela tvärflöjt på avslutningen.Bra gjort Sanna som la in en snutt!Hoppas Du blir frisk nu bara.

Jättetråkigt med Williams vagn,som blev stulen från deras bro inatt.Det måste var busstreck av några ungar.Taskigt!!!

I morgon blir det gräsklippning igen.Och så ska jag så sallad och spenat.
Nu måste ryggen få vila lite så det blir sängen snart.

Tack för alla kommentarer snälla Ni!
God Natt!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade