måndag 1 juni 2009

Fullt upp!

Uj vad jag känner mig slut i kroppen!
Kom från stugan igår.Hade Mor o Far med mig.Jättevarmt och härligt väder.
Viktoria och barnen kom och uppvaktade mig på Mors Dag.Så gulligt!
Jag fick blommor och en fotbehandling av mina kära barn.Tusen Tack!
Berättar kanske mera om vistelsen i granis senare.Orkar inte nu.
Gräsklippning för fulla segel i dag.
Sen var vi och inhandlade en ny Mobil till Mor o Far.Den är nu på laddning.Få se om vi får igång den i morgon!
Hämtade sedan William på dagis.
Han var här med oss en stund,sen gick vi hem till Fångststigen.Då hade Viktoria o Simon o Linnea kommit hem.
Kul,han blev sååå kompis med mormor Linnea och morfar Torsten.Det tog ett tag innan han accepterade att Mormor Linnea oxå heter Linnea,men till slut så.
Efter middagen var vi till graven,Mor o Far satte dit en bukett rosor.
Kaffe när vi kom tillbaka och sen tvättade jag av bilen med högtryckstvätten och insektsborttagning.Den var blodig av alla insekter fram och full med sand och salt på sidorna.
Nu är jag helt slut så det får vara allt för denna gång.

God Kväll!

2 kommentarer:

Vickan sa...

Härligt att du är igång med bloggen igen! :) Här har det varit fullt upp sen morgonen. Jag o Eva har stått ute o grillat korv till kunderna! Jätteroligt o varmt!
Örjan är hemma igen o det känns skönt. Vi kanske ses allihop snart.
Kramar!

Patrik sa...

Hej Mor!
Skoj att det e full fart ;-)
Du får hälsa så gott till mormor och morfar.

Bloggintresserade