torsdag 29 oktober 2009

Drömmar!

Det är väl inte riktigt fullmåne tror jag,men det har varit en mardrömsnatt i natt.
Drömde så mycket overkligt.
Min man kom plötsligt tillbaka glad och brunbränd.Det konstiga var att jag i drömmen inte tyckte att det var bra.Han kom och vände upp och ner på mitt liv fullkomligt.Hur kan det vara möjligt att man kan drömma nåt sånt?Saknar ju honom så mycket.
Fruktansvärt otäckt var det när jag vaknade.
Steg upp och satte på kaffe och hämtade tidningen.Sen gick jag och la mig igen.
Usch så konstigt det kändes!
Efter en liten frukost började det lätta lite,detta obehagliga,men det tog sin tid och har nog suttit i lite hela dagen.

Efter lunch tog jag mig i kragen och gick till Hertsö centrum där det var marknad.
Hade inte ätit något så jag köpte mig en varm korv.Gick sedan in på PRO-lokalen,där Nisse hade kokat kaffe.Satt där en stund och fikade.Det blev mest prat om Folksam.
Jag tror att dom kommer att tappa många försäkringskunder,som dom strulat.

När jag kom hem planterade jag om två krukväxter.Konstig tid på året,eller hur?Men dom såg så svältfödda ut,så jag kände mig tvungen.Få se hur dom tar sig i höstmörkret.

Nu kändes det bra igen.Det går inte att gå och grubbla.
Är så nöjd med mina nyinköp och städning.Trivs så bra i mitt lilla käll!

I morgonbitti ska jag till Hörcentralen,8.30,okristligt tidigt för en morgontrött människa som jag.Men vet man att man ska upp brukar det gå bra.
Ska titta in och se hur det är med William när jag kommer tillbaka.Viktoria är hemma med honom i morgon.

Nu har jag skrivit av mig för idag.Det är alltid skönt!
Hej så länge!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Jag vet vad du menar drömmar. Jag drömmer också mycket.
Hoppas det går bra i Sunderbyn. Nu ses vi nog snart!
*kram*

Bloggintresserade