måndag 5 oktober 2009

Nu är det verkligen höst på riktigt!

Fy tusan vad det blåser och har sig.Nu är nog vintern snart här.
Solen har kommit fram iallafall,men det är bara +2 grader ute.I gårkväll regnade det också,nästan lite snö i luften.
Jag har varit ut en sväng,men det var inte skönt.
Hoppas det lugnar ner sig,så jag får bort dom frusna blommorna från tomten.
Igår åkte syrran hem.Fick låna en väska för att få med sig det hon handlat.

Viktoria stackarn är utan röst,så hon är hemma idag.Det är förkylningar på gång nu.
Hur är det med "svininfluensan"egentligen.Det har blivit väldigt tyst om den.Kommer vaccinet i tid,eller?

Jag får se om jag skriver mera i kväll.Det händer inte speciellt mycket idag,tror jag.

Ha det bra!

2 kommentarer:

Vickan sa...

Godmorgon! Här är rösten fortfarande borta så jag är lite frustrerad. Men det är bara att vila sig.
Du har vackert väder idag så du får passa på att njuta. Lite kallt men ingen blåst?
*kram* Vi hörs lite senare!

Eva sa...

Det är kaotiskt här på jobbet så jag hinner inte ens skriva en rad
=( tråkigt med Viktoria som är sjuk, hoppas det ger sig snart.
Min son ligger hemma och har 39 graders feber och hosta så vi har inte sovit nåt i natt,men det är ju så här på hösten...alla är mer eller mindre förkylda.
ha en bra dag och håll dig frisk =)

Bloggintresserade