måndag 12 oktober 2009

Röjning igen!

Trot eller ej,men jag fick till två tunga sopsäckar från mitt sk."kontor" idag.Började efter frukost och höll på så jag glömde tid och rum.Som tur var hade jag Tvn på så jag fick höra signaturen till "Hem till gården".Det blev en välbehövlig paus tack och lov.Lite snabb lunch blev det till.
Sen röjde jag färdigt och lastade in säckarna i bilen.Tog även med den jädrans tunga skrivmaskinen,en stol,en gammal grill och lite annat från garaget.
Så skönt det käns när det är gjort.En bråkdel av bråten,men ändå.Nu ska jag bara be Håkan kapa hyllorna så dom blir BETYDLIGT mindre här ovanför datorn.

Hade precis kommit hem när Patrik ringde.Han var på väg hem från jobbet.Han får sin nya bil nu snart.En vit Volvo,denna gång.

Nu har jag sett Fagervik och sen stått i duschen en lång stund.Man blir faktiskt svettig när man jobbar lite.
Denna dag har gått så himla fort,förstår ingenting.
Snart dags för refrängen,det blir inte så mycket skrivet nu för tiden,fantasin tryter ibland.

God kväll alla där ute!

1 kommentar:

Vickan sa...

Vad härligt att få rensat! :) Tiden går fort när man gör något sånt. Linnéa rensade bland alla vantar o mössor i hallen för att tjäna lite pengar igår. Det blev tre påsar att slänga!
Det är vackert men kallt idag. Hoppas du kan gå ut lite.
*kram*

Bloggintresserade