lördag 17 oktober 2009

Tack!

Så mycket fina kommentarer jag fick på min "repris"Tack!!

Har varit och betalat soffan idag.den kommer på måndag.Så spännande!Fotpallen får jag vänta lite på,det var ju fel tyg på den.
Nu gäller det att bli av med fåtöljerna och soffan.Har satt in dom på blocket,men jag ska även ta kontakt med en som köper begagnade möbler.
När jag kom hem satte jag igång att permanenta mig.
Fick så ont i skallen när jag var på EMmöbler.Är inte riktigt OK i bihålorna än,men fick bukt med det så jag kunde börja med håret.
Har pratat med Sanna i nästan en timme sen.Det är alltid så kul att höra hur dom har det.
Viktoria m.fam. är i Gällivare i helgen.Dom hade tagit hem Stig över dagen.Stackaren som varit på sjukhus och boende ända sen maj.Bara dom byggt om färdigt ska han få komma hem på riktigt.

Lite tomt och konstigt känns det ikväll,men ska sätta mig framför TVn snart,så det går nog bra.Hoppas det är lita fint väder i morgon ,så kanske jag kommer mig ut lite.

Det var allt för idag.Vi ses!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Den här nybörjaren tycker det är kul att blogga.
Jag hoppas det blir bättre promenadväder i morgon. I dag var det jättehalt på sina ställen.

Bloggintresserade