måndag 26 oktober 2009

Surväder!!!


Måste tänka tillbaka på utsikten från balkongen en kväll i Turkiet i våras,när det är så deprimerande väder här.
Detta kan ta knäcken på vem som helst.Dis och dimma,regnet hänger i luften och det är mörkt hela dagen.Usch och fy!
Hämtade William från dagis på förmiddagen.Han hade fått feber stackarn.Han sov när jag kom dit,och ville bara sova när vi kom hem.Hoppas det går över fort.
Jag var och bytte ljus på graven i kväll.Det var så mörkt och kallt.Har känt mig trött och lite ledsen,men det går väl över.Det är så mycket minnen som poppar upp den här tiden på året,jobbiga minnen.
Det var allt jag hade idag.
På återseende!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Visst är det eländigt väder... :( Samma idag, fy ändå. Men det skulle visst bli lite bättre i morgon om jag förstod det rätt.
Den där härliga bilden har jag som skrivbordsbakgrund på jobbet! Visst ger det härliga minnen?
*kram*

Eva sa...

det är ju inte konstigt man blir både deppig och trött när det är sånt här väder men det brukar ju bli bättre och när man får börja adventspynta så brukar det kännas bättre. Tråkigt med William som blev sjuk, dom har då bara elände nu Viktoria med familj men tyvärr är det ju så här på hösten.
Ha en bra dag trots väder ser i alla fall ut som solen ska komma tillbaka.

Bloggintresserade