onsdag 14 oktober 2009

Oscars födelsedag!

"Lille"Oscar har blivit tonåring idag.Tänka sig!!Det bästa var att dom lyckades få dit barnens pappa Nisse.Han har varit i Thailand,så dom har inte träffat honom på ett helt år.

Jag har varit hos Gunnel och hjälpt henne lite med att komma igång med sin blogg.Det gick bra ,tror jag!Kul att kunna hjälpa till lite.
Jag lärde mig en sak av henne också.
Så nu Ann-Sofie och andra ,kan ni skriva kommentarer utan att registrera er.Hade kryssat i galen ruta förrut.Men nu är det bara att skriva namn eller nåt.
Det var så trevligt att sitta ner en stund och prata också.Gott fika bjöd hon på.Vi måste träffas igen,tycker jag.

Viktoria har fått penicillin för halsen.Men hon jobbar ändå.Hoppas det ger sig nu.
Jag har fortfarande tryck i skallen,men har ingen feber,så jag ska inte klaga.Sanna ska också krya på sig och ta det lugnt nu.Skräp på kvinnorna i släkten!
Nu får det vara nog!!!!!!!!!!

Det var dagens lilla text.
Be careful out there!!!

7 kommentarer:

Eva sa...

Kikar in och säger hej.
Tråkigt med Viktoria hon har verkligen problem med rösten jag hoppas det ger sig snart, det är då bara snörvel och elände med alla nu men det brukar ju vara så på hösten.
Snart är det helg igen, lagom att jobba onsdag-fredag =)
ha det så bra nu.

Gunnel sa...

Det var trevligt att träffa dig igår. Och dessutom väldigt nyttigt för min blogg. Den ser mycket gladare ut numera.

Viktoria sa...

Nu måste jag testa skriva utan att logga in! Ser att Eva också gjort det?
Vilken fin vecka du har fått till mamma. Mycket trevlig umgänge. Det gör gott för humöret.
Jag har inte lika ont i halsen idag men det blir värre om jag pratar för mycket... måste vara tyst! :)
Det blir ingen match för Simon ikväll, han är så förkyld så jag förbjuder honom.
*kram*

Patrik sa...

Hej!
Vad bra att man kan skriva kommentar direkt :-) perfekt.
Nej det gick inte :-(
Du har kanske inte bockat i rutan ännu ;-)

Kram//PP

Anonym sa...

Testar igen på Anonym //Patrik

Anonym sa...

Ja, det funkar fint på "Anonym" :-)
Fint väder i Götet idag kan jag också berätta.

Kram//Patrik

yvonne sa...

Du skriver namn på namn/URL

Bloggintresserade