lördag 31 oktober 2009

Hantverksmässa!

Riktigt ruggigt väder idag.Såg så lovande ut på morgonen,men innan jag kom till Arcus hade det börjat regna småspik.
Köpte ingenting på mässan.Väldigt fina hantverk,men ingenting som jag skulle ha egentligen.
Jag åt där på restaurangen och när jag tittat lite till drack jag kaffe.
Var så mätt så jag har bara ätit en macka och druckit te i kväll.Har ju varit ensam,så jag hade ingen lust att laga till något heller.Jättelång dag har det varit.

Var tvungen att kolla blodtrycket.Har haft ont i huvudet varje dag länge nu.Men det var helt OK.Det är nog bihålorna som trilskas.

Hur ska man nu göra med vaccinationen mot flunsa?Blir lite splittrad.Det verkar som att dom inte får fram det till alla innan det är för sent.Och att gå till Kyrkans hus och köa...........Ja,jag vet inte.Nu är det ju två till som ligger i respirator.Samtidigt får många det ganska lindrigt.

Tänk om det skulle komma lite snö.Då skulle det bli så mycket ljusare.Blir så trött av detta mörker.
Slut för idag,tack för idag.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade